Drömmar

Tänk vad jobbigt det är att vänta... Inget föl än!

Däremot har jag drömt nu i två nätter att hon fölat. Igår drömde jag att hon fölade en svart-vit skäck där det visade sig att en tinker var pappan! Bevare mig väl!!!
I natt drömde jag att hon hade fölat när jag slog på tvn, en fux med bläs och fyra vita. Bevare mig väl.. igen! Det vore ju konstigt om hon, som bara lämnat bruna avkommor, tillsammans med en helbrun hingt skulle lämna en fux.

Nåja... Hoppas att båda ovanstående drömmar är fel, förutom på en sak, att hon fölar snart!!

Nu känns det som höst när man hör regnet smattra på husvagnstaket... brrr.... men snön försvinner ju iaf!
Nu är frukosten klar och jag ska ut och mocka. Gissar att hästarna vill komma in tidigt idag om regnandet fortsätter så här.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback