inte nu heller...

Trött... en händelserik natt men inget föl.
Vaknade kl 2 av att det levde om förfärligt i stallet, husvagnen står ju bara 2 m från stallväggen. Inget i kameran så då var det nån annan... Insåg snart att det nog var Pazzi som rullat fast i boxen. Drog på kläderna och gick  dit, men behövde inte hjälpa till. Hon kom upp själv.
Hästarna var rätt förvånade då jag dök upp plötsligt mitt i natten. SÅ skönt att jag köpte kameran så jag kan kolla utan att störa. En tusenlapp på Clas Ohlsson - rekommenderas!

Nu ska jag vila en stund tills E vaknar. Tänkte att hon skulle få sova ut idag för det blir sent ikväll. Antar att hon vill följa mig... Jag ska skjutsa hennes kusiner på ridningen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

En kamera kan de nog tänkas bli här oxå men hur har du installerat den? Verkar mycke trevligare å ligga kvar i sängen. Vi hörs /P

2010-04-07 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback