Sjuk

Usch, jag är sjuk!! Anade att nåt var på gång igår eftermiddag då jag började frysa på jobbet. Gjorde bara en timmes övertid och åkte hem. Kl 21 gjorde jag kväll i husvagnen. Har sovit fullt påklädd under alla täcken men ändå haft frossa hela natten. Efter frukost och utsläpp av hästarna beslöt jag mig för att stanna hemma idag. Varenda millimeter av kroppen värker, kläderna liksom skaver.
Men det är så otroligt trist att inte orka vara uppe. Nu har jag legat i soffan o kollat på film... men jag blir så rastlös, trots att jag inte orkar nåt annat.
Nä nu vill jag bli frisk!! Pronto!!
 
 

En annan rolig och uppiggande sak vore ju om det kunde komma nåt föl snart!!!!
+25 dagar idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback