Vi åker inte...

... till Strömsholm!
Hade äntligen lyckats ordna stallplats och boende, allt var klappat o klart! Men nu står både Pazzi o Tule med gult snor i näsorna och har även lite feber.
Då vågar jag inte åka... Tänk om de drar med sig nåt skit fastän de inte är sjuka själva...
Så nu blir det till att avboka allt... Det positiva är väl att jag spar en väldans massa pengar! Nu återstår bara att skaffa ett vet.intyg, men det ska nog inte vara nåt problem...
Trist.... men jag vet ju ändå att jag har ett toppenföl!!! Bland de 100 bästa i landet i år!!!




Kommentarer
Postat av: sandra

Tråkigt att det inte blir av men hoppas dom mår bättre snart bägge två iaf .. Ja han e verkligen superduperfin lillkillen.. Längtar tills ja kan se han igen nu när han blive så ståtlig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback