Trött!!

Jobb jobb jobb...
eller rättare sagt övning och förberedelser...

Jag är jättetrött nu, men tänkte ändå skriva lite här innan jag somnar.

Idag har Elin galopperat för första gången. Det blev ca 5 steg x 2.
Men hon satt kvar och blev inte rädd vilket är huvudsaken. Hon ville hoppa också men se där satte jag stopp! Tule är helt underbart snäll. Han var riktigt på hugget ikväll och ville hemskt gärna springa jättefort, men inte ett enda bus! Go'gubben!

Hon frågade: "Mamma kunde du rida så bra som mig i min ålder?"
Suck... även om jag började tidigt så ligger man kraftigt i lä där!

Nä nu blir det sängen! Den får jag ha för mig själv nästan hela natten. M kör natt på torvtäkten och är väl hemma runt 4.30 ungefär. Då får han sova ca 2 tim innan han ska upp igen. Ska vara i stan kl 8!!
Tänker ofta på att vi inte är riktigt kloka... På sommaren när andra har semester, ja då har vi det som jobbigast...
Men, det är ju en del av livet vi valt...

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback