Puh...

Det var en dryg o jobbig vecka...
Mest pga mitt högerknä som det har hänt nåt med. På tisdag morgon när jag kom till jobbet började det göra ont. Vet inte vad som hänt men möjligen kan jag ha gjort nåt när vi vägde tjurarna i söndags. Det var svårt att springa o vara kvick i snömodden, men jag märkte ju inget då. Inte heller i måndags kändes nåt, det är det som är så konstigt... Men efter en dag på jobbet då jag gått o stått hela dagen så är det alldeles svullet. Jag kan inte belasta knäet böjt, kan inte heller böja ihop benet. Ska försöka ta det lugnt i helgen men om det inte blivit bättre på måndag så ringer jag VC.

Red Curre på tisdag kväll. Han var jättefin trots snöstorm. L gör ett bra jobb med honom och i vår blir det tävlingsdebut! Skoj! Jag kommer förmodligen att vara hypernervös!
Skulle ha ridit honom i torsdags också men då sa mitt knä ifrån...

Bilproblemet är löst! Skönt! Alla detaljer är inte klara så jag kanske återkommer om det...

Idag ska jag o E tillsammans med syster åka o hälsa på mamma. Det är så jobbigt men tillsammans kanske det går bättre. Sen ska jag o E vidare in till stan. Borde egentligen haft en heldag där men det blir bara det viktigaste pga att jag har svårt att gå.

Fölningsrapport: 22 dagar kvar. Hon har börjat få juver så jag tror inte hon går fulla tiden, men hoppas iaf hon dröjer 14 dagar iaf. Den lilla där inne sparkar vansinnigt och vill nog ut snart. Har på känn att det blir en hingst... Det måste det nästan, jag har ett jättefint hingstnamn men inget stonamn alls...

Nä nu ska vi göra oss klara att åka.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback