Semester = slappt o ledigt..?? NOT!!

Fy viken träningsvärk jag har idag. Hämtade hem ca 200 höbalar igår som nu är instoppade i stallet. Ovanpå taket till sadelkammaren, ovanpå halmbalen och ett jätteberg där jag brukar ha hö. Så nu klarar jag mig ett tag framöver.
Dessutom pysslade jag en stund i sadelkammaren igår med min "ego-grej", bild kommer när det är klart.

I natt trodde jag det skulle ske... men nä. Hon har vandrat o vankat runt. Jag har haft klockan ställd varje halvtimme för att inte missa nåt, så jag är lite trött...
Men hon var inte så jättesugen att gå ut idag så hon får väl komma in tidigt. Mjölken finns och nu har hon sjunkit ihop vid bäckenet, så det borde vara nära nu...

Nä, ut i stallet och mocka...


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback