Vad händer??

En otroligt vacker dag med massor av sol.
Dagen började rätt så bra men vid lunchtid fick jag veta att mina hästar var på rymmen!!!
Min tjocka Pia-tant ska inte var ute o springa!!! Men hon hade nog hållit ner farten för de hade inte hunnit så långt, som tur var! Så jag fick en kort prommis i det fina vädret!

Sen var allt fortsatt frid o fröjd. Fram till kl 16. Då sa min kropp att nu är det nog! Då "la den av på ca 30 min", från att vara hyfsat pigg till att knappt kunna stå på benen. Vet inte verför... jag glömde ta mitt Levaxin igår och tog sent idag, kan det vara därför? Eller också så har jag fått nån förkylning, har iaf feber. Får väl se vart det bär...
Tack vare M blev det middag idag och mina hästar kom in o fick mat...

Nu har jag just duschat varmt och ska snart natta E. Sen åker jag över till mitt sovställe och vakar på Pia. Vem vet vad hennes promenad ställt till med??

Hoppas kunna jobba i morrn, men just nu känns det inte aktuellt...

Vill bli frisk fort och lovar att inte slarva med medicinen!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback