Konstigt...

Ja igår var det då avsked på jobbet. Kändes jättekonstigt.. Som att räkna ner minuterna innan man går på semester, men ändå inte. En liten tår kom när jag skildes från världens bästa S på parkeringen. Men nu kommer vi att träffas under trevligare förhållanden. Finns andra jag också kommer att sakna, men jag ska åka o hälsa på.

Slås lite nu och då av tanken: Va fan har jag gjort! Är jag inte riktigt klok!
Men magkänslan säger ändå att jag gjort rätt. Jag går på den.

Exakt VAD jag ska göra kommer jag att berätta mer om sen. Men jag kan iaf ge en liten hint...
Jag äger nu 50% av ett AB, som kommer att starta sin verksamhet om ca 1½ månad!

Nä nu skriker magen efter frukost. Sen ska vi väga tjurarna idag så det blir fullt upp.

Ha en härlig dag! Ciao!

 
 

Kommentarer
Postat av: Cia

Magkänslan brukar ju vara rätt...jag tror du/ni gör helt rätt. Grattis! äntligen är ni igång ;-)

2010-05-13 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback