Semesterdag

Skönt att vara ledig en dag såhär. Har massor att göra!

I morrn jobbar jag min sista dag på Alab! Vi fick ju förlängt fram till semestern, men jag har tagit tjänstledigt fram tills dess. Snart väntar nya spännande saker... Mer om det kommer.

Vi håller på kvällarna att fixa färdigt stenmuren runt vad som ska bli gräsmatta. Tur man har en gubbe som är hur duktig som helst att köra grävmaskin. Nu fattas bara två stenar, förbereda för belysning och ett nytt hörn på rabatten. Sen ska vi göra gräsmatta! Hoppas den hinner bli grön i sommar. Less på en brun "jordmatta".

Nä nu ska jag försöka väcka familjen och se om vi kan få lite frukost innan dagen kör igång på allvar...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter spännande, ser fram emot att höra mer av det.

Ha en bra dag.

2010-05-11 @ 10:19:22
Postat av: Beffa

Det ska jag absolut göra, vill gärna träffa söt fölis, och er:)

Jag har förresten ett projektarbete som jag ska göra i två stall, om jag skickar frågorna på mail till dig har du lust att svara på dem då?

Kram!

Postat av: Beffa

Åker hem till Pappa imorgon, skulle det kunna passa imorgon kväll?

2010-05-12 @ 18:30:02
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback