Long time no see...

Tjoho var tiden rusar iväg i 1000 knyck!!
Nå sa att det var 1:a advent på söndag... Hur gick det till?? Vad hände? När blev det vinter?

Därför har jag inte skrivit här på väldigt länge. Nu ska jag försöka få ner några ord medan jag har lunch.

Vi, Eco Steam Team, har börjat på Buissness Room. En företagsutbildning som är helt suverän! Man blir bara mer o mer inspirerad för varje dag. Förra och denna vecka har det varit heltid, men framöver kommer vi bara att vara här 2 dar/vecka.
Min reflektion över det som varit hittills är att, vad otroligt många extremt kompetenta människor det finns!! Vilka idéer!! Wow!!

På hästfronten har det hänt en rätt stor sak! Magda har ridit själv på Pazzi och även travat några steg!! Gumman börjar bli stor! Jag har testat att rida igen, första gången efter min vurpa, och det gick hyfsat iaf. Det var inte helt smärtfritt men det funkar. Magda kommer ändå att få rida mest ett tag till. Jag sitter upp ibland för att kolla hor ryggen känns och att checka av hennes arbete med Lelle. De tre veckor hon ridit honom helt själv har verkligen gett resultat. Hon gör ett mycket bra jobb och lär sig mycket själv också under resan...
Har fått veta att Lelle kommer att vara kvar hos oss i vår så jag har tagit en plats på Beritträningen. Kommer ju framåt våren att behöva hjälp med Pazzi av henne också.


Nåja... Har säkert glömt en massa annat som hänt... men det får vara för denna gång!


Jo jag har uppdaterat vår hemsida!!! Senast det gjordes var i maj....
www.jakobsskatan.se


Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback