Sjukstugan fortsätter...

Gissa om jag är less på det nu...?

Wilma är iaf frisk igen, som tur är. Varför hon blev uttorkad är fortfarande ett mysterium för oss... :S

Elin har varit jättedålig men nu verkar det *peppar peppar* som om hon mår bättre. Har inte ätit mycket sen i torsdags, men tack o lov druckit. När hon inte ens vill ha glass, då är hon sjuk!

I natt bröt min förkylning ut på allvar. Svettas som jag vet inte vad och har nu även jag tappat rösten! Jippi - NOT!! Skulle varit med Linda på tävling i Umeå idag men fick istället ligga hemma. Magda ställde upp som tur var.

Igår var det trots allt en jätterolig dag! Det var Beritträning och jag delade tid med Linda.
Lelle var på utflykt!
Han fick högsta betyg MVG, 5:a, stora A... kalla det vad du vill. Han knallade rakt in i transporten hemma, skötte sig jättebra under ridningen trots att ridhus var jättespännande o läskigt! Särskilt speglarna!! Dessutom så gick han lika snällt in i transporten när vi skulle åka hem!
Gillar honom allt mer....

Idag ska jag ta mig en riktig slö o slappardag och försöka vila. Vill bli frisk NU!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback