Gräsänka... gammal...



Så, då har sambon börjat sin resa till varmare breddgrader. Närmare bestämt till Phuket, Thailand. Samma ställe där vi var i fjol. Vi hade ju nämligen två gratisveckor på hotell där som måste nyttjas innan 15 feb. Jag har varken tid eller råd att åka just nu så han fick åka själv. Fruktansvärt avundsjuk men... jag kommer att ta ut min hämnd vid senare tillfälle!
Var så säker!!!

Fick ett brev på posten idag... ett bevis... på att... JAG... börjar bli....  GAMMAL!!!
Tro nu inte att det är början på någon kris!!


Nä för mig har det alltid varit mamma och "andra i hennes ålder" som blivit kallade.
Nu är det alltså även min tur! Vad jag pratar om? Jo... Jag har blivit kallad till mammografi!! Jösses! Jag som fortfarande tror att jag bara är 25...
Men... Ålder är bara en siffra!!!

Sen är ju nästa undran, varför är männen undantagna från sådana här undersökningar?
Ja givetvis för att de inte har bröst såklart, men de borde ju kollas för deras vanligaste cancerdrabbade ställe...


På hästfronten är det lugnt denna vecka. Eftersom jag har varit i Kramfors och jobbat långa dagar har jag inte hunnit/orkat rida på kvällarna. Passade på att vaccinera Lelle, så nu kan jag vila hela helgen med gott samvete. Fast jag längtar efter att komma i sadeln igen!!

Nä nu tror jag att det skulle sitta bra med en kopp kaffe!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

aaah, kaffe. nu måste jag göra kaffe!!

vill också till thailand..gud vad många som far nu, vi har 3 st på jobbet som far imorrn!! vill också!!



kommer inte magda tillbaka nått?

Postat av: Magda

Hehe gillar sista bilden:) Hoppas att ni får det skönt nu när det är karl fritt, jag borde kanske komma upp och hålla er sällskap ett par dagar:)

2011-02-05 @ 10:11:49
URL: http://darlinglilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback