Tiden... nya vänner...

Så var det ett tag sen jag skrev nåt här igen...

Timmar, dagar, veckor och månader bara rusar iväg.
Våra tre månader med Business Room är nu slut... Det som kändes som en lång tid i början, blev mer som en blinkning. Det kan ju bero på att vi i vår grupp fann varann fort och har blivit väldigt tajta, som en stor familj helt enkelt. Så separationen från alla känns... Det kommer att bli tomt! Vi avslutade med en fest på
Area 1 igår kväll, med både 5-kamp och laserspel. Helt underbart roligt!! Var lite skeptisk till lasern, men SÅÅÅ grymt roligt!! Hornen växte fram när man smög omkring i mörkret. Nä det var första men definitivt inte sista gången jag var där!
Kommer att sakna mina nya vänner...



Hästarna säger att det är vår!! Åtminstonde Tule! Han fäller päls nu... Han har blivit jättesmal, nästan för smal!!! Ska bli spännande att se hur han ser ut när all vinterpäls är borta. Nu försöker jag få igång Lelle för fullt igen, träning nästa helg... Fast det blir bara en dag för mig då. Hoppas kunna komma upp på Pazzi i veckan också.

Önskar att jag hade en kamera...
Den vi har är ju med Morgan i Thailand. Skulle vilja ta ett kort på Phratello och dela med mig av! Tänk han är fortfarande så himla snygg!! Det brukar de inte vara i hans ålder... Får se om jag lyckas få nåt bra kort med mobilen.

Nä nu är det dags för stalltjänst...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback