Stort steg!

Nu är min lilla skrutta inte så liten längre...


Pazienza några timmar gammal

Denna lilla varelse är nu alltså 3 år och stora damen! (vart tog de åren vägen?)
Magda har ju suttit på henne ett par gånger och även skrittat själv. Men jag har bara gått bredvid.
Ända tills igår... Då fick jag hjälp av Linda, så nu har även jag suttit på Pazzi.
Hon är väldigt cool och verkar inte bry sig om nånting, hoppas det fortsätter så...
Har spanat lite in i framtiden och kommande 3-årstest. Jag vill ju helst åka till Umeå eftersom det är närmast, men de ligger så himla tidigt, redan 1 maj. I Sundsvall går det den 21 maj, hela tre veckor senare...
Men det lär väl visa sig hur fort framåt hon utvecklas. Fortsätter hon som nu så ska vi nog hinna till 1 maj!!

 


Kommentarer
Postat av: Beffa

Spännande!!

Postat av: magda

Åh bebisen som inte är bebis längre:( saknar muuuuulen och örrrrrooooonen:'(

2011-01-26 @ 21:53:18
URL: http://darlinglilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback